نوشته شده توسط : شریفی

 این باغ ویلای لاکچری واقع در یکی از بهترین کوچه باغات کردزار با 150 متر ویلای لوکس و نوساخت به همراه 2 اتاق خواب به صورت مستر  با استفاده از متریال با کیفیت از جلمه کابینت ممبران ،کف سرامیک و سرویس بهداشتی و 50 متر سرایداری با امنیت بالا واگذار می گردد.

 

 این باغ ویلا با استفاده از سنگ فرش و گل آرایی فوق العاده زیبا همراه با نورپردازی رویایی با نمایی حرفه ای در شب محوطه سازی شده است.دارای استخر بزرگ و زیبا به صورت روباز مجهز به تمامی تاسیسات و تجهیزات کامل به همراه جکوزی 8 نفره داخل ویلا مرتبط با فضای اختصاصی آفتاب گیری  می باشد. دارای انشعابات کامل و قانونی از جمله آب،برق،گاز است که همراه با سند به صورت قولنامه از سند مادر به فروش می رسد.



:: برچسب‌ها: باغ ویلا در شهریار , خرید باغ ویلا در شهریار ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

اصول کلی چیدمان وسایل 

بعد از خرید باغ ویلا و انتخاب وسایل مورد نیاز  باید اقدام به چیدمان نماییم، در ابتدا باید از نوع کاربری اتاق ها مطلع باشیم، به دلیل این که اصول چیدمان اتاق مطالعه که برای تمامی کارهای شخصی افراد طراحی شده است  با اتاق گفت و گو با سایر افراد خانواده متفاوت می باشد که در این اتاق صندلی ها با فاصله ی بیش از 2.5 متر نباید قرار بگیرند.


نقطه کانونی:

برای شروع چیدمان دقیق و درست وسایل در باغ ویلا، در ابتدا باید نقطه ی کانونی مناسب را تعیین نمایید تا تمام وسایل حول محور آن چیده شوند. تلویزیون می تواند به عنوان یک نقطه کانونی در نظر گرفته شود در نتیجه اگر نقطه کانونی خود را تلویزیون انتخاب کرده اید باید فاصله استاندارد مبلمان با تلویزیون حدودا 3 متر باشد ، همچنین نقاطی در اطراف یک پنجره بزرگ و یا یک شومینه را در نظر بگیرید و وسایل مورد نظر خود را در آن قسمت بچینید. برای اینکه چیدمان اصولی و زیبایی  در باغ ویلا داشته باشید از وسایل بزرگ شروع به چیدن نمایید برای مثال بهتر است در مرحله اول وسایلی مانند تخت و مبلمان را در جای خود جایگذاری نمایید و در مراحل بعد اقدام به چیدن وسال کوچکتر کنید و سعی بر این داشته باشید که فاصله ها را به طور دقیق تنظیم و تناسب را بین وسایل و ابعاد رعایت نمایید.

باغ ویلاهایی که در سایت املاک پدر برای خرید در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، ملارد و محمدشهر ثبت شده اند دارای بهترین دکوراسیون داخلی با محوطه بیرونی می باشند که شاهد رعایت تمام استاندارد های روز دنیا در زمینه اصول چیدمان در این باغ ویلاها هستیم.

نکات رعایت اصول چیدمان وسایل:

  1.  برای به وجود آوردن یک فضای اسپرت وسایل را به صورت نامتقارن و برای ایجاد یک فضای رسمی باید به طور متقارن چیده شود.
  2. در اتاق غذا خوری چیدمان فاصله صندلی ها باید به گونه ای باشد که هر صندلی با دیوار حدود 120 سانتی متر دارای فاصله باشد.
  3. در محل رفت و آمد نباید وسایل غیر ضروری و واضافی قرار داده شود و همچنین برای این فضا حدود 75 الی 120 سانتی متر عرض باید مشخص شود.
  4. اجسام بزرگ را مورب و زاویه دار بچینید تا نقطه کانونی مورد جلب توجه قرار گیرد.
  5. برای قرار دادن آینه فضایی که بتواند رنگ و نور را به خوبی منعکس دهد انتخاب کنید.
  6. با چسباندن مبلمان به دیوارها فضا کوچکتر به چشم می خورد در نتیجه باید فاصله 7 تا 10 سانتی متری باشد.
  7. برای اینکه دیوارها بلنتر دیده شوند می توانید قاب های تصاویر و تابلو های خود را پایین تر از حد نرمال نصب کنید.
  8. فاصله مناسب بین میز و کاناپه حدود 35 تا 45 سانتی متر است که فصای کافی برای راحت نشستن وجود داشته باشد.
  9. میز های شیشه ای به دلیل شفافیت به صورت مانع به نظر نمیرسند و فضا را بزرگتر به نظر می رسانند.
  10. ترجیحا در فضای جلو پنجره ها وسایلی چیده نشود تا فضای بیرونی نیز جزئی از اتاق به نظر برسد.


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

1075 متر باغ ویلا در ملارد منطقه خوشنام

کد ملک:858
این باغ ویلا دارای 600 متری ویلای لوکس به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر که به صورت فرنیش کامل به همراه لوکس ترین مبلمان و وسایل واگذار میگردد.دارای سرویس های لوکس با استفاده از بهترین متریال
محوطه سازی شده با استفاده از گلکاری و درختان تنومند باربیکیو ، محوطه سازی و نورپردازی این باغ ویلافوق العاده رویایی میباشد.
آلاچیق بسیار زیبا قابل استفاده در تمام فصول برکه زیبا و قفس پرندگان ،آبنمای سنگی و برکه نیلوفر ابس
دو آشپزخانه تکمیل در هر طبقه ،سالن دنس با دیجی اختصاصی جهت برگزاری مهمانی
استخر سونا جکوزی داخل ویلا مرتبط با فضای اختصاصی آفتاب گیری
در طبقه دوم تراس با حمام و سرویس و باربکیو سرویس صوتی مرتبط در تمام نقاط باغ ویلااحداث ویلا با بهترین متریال ساخت ،چهاردیواری  با پوشش گیاهی درب ماشین رو ریموت دارانشعابات فول و کامل شامل آب ، برق و گاز شهری با کنتور قانونی ،آلاچیق با گل کاری حرفه ای امنیتی فوق الاده با سیستم امنیتی دوربین مدار بسته نگهبانی 24 ساعته در سه شیفت  و گیت ورودی سند تک برگی ،دسترسی آسان به خیابان اصلی در یکی از بهترین خیابان های باغ ویلایی و تفریحی خوشنام می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

نقش فضای سبز در سلامت جسم

به گفته متخصصان و کارشناسان زندگی آپارتمانی و آلودگی هوای شهر در تشدید بیماری های قلبی و ریوی تاثیر به سزایی دارد.همچنین آلودگی هوا میتواند عوارض کوتاه مدتی همچون حساسیت چشم ،بینی و حلق،سر درد و تهوع را داشته باشد.وجود فضاهای سبز در سطح شهر در سال های اخیر به حد زیادی افزایش داشته است اما کافی نیست.راه حل مناسب برای خانواده ایجاد فضای سبز در محل زندگی است.اما در زندگی آپارتمانی کنونی این امکان از خانواده ها گرفته شده است.وجود باغ های بزرگ در اطراف شهر تهران پایتخت نشینان را برای فرار از آلودگی ها ترغیب میکند.

ویلا اطراف تهران:


اطراف تهران به واسطه ی باغ ویلاهای لوکس ساخته شده در آن به تنفسگاهی مفرح برای پایتخت نشینان تبدیل شده است.شهریار شهرستانی با فاصله 30 کیلومتری از شهر تهران پایتخت نشینان را برآن داشته است تا حتی برای تعطیلات هم که شده بدون تحمل ترافیک های طولانی و طاقت فرسای مسیر شمال به دامن طبیعت بپیوندند.چرا که بحران آلودگی هوا سلامت جسم را به شدت تهدید کرده واحتمال بروز بیماری هایی همچون سرطان ریه،کبد،کلیه و بیماری مزمن تنفسی را افزایش میدهد. براساس امارهای جهانی سالانه 2/5 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست میدهند.نکته جالب این است که این آلودگی ها در فضای بسته مانند خانه خطر بزرگتری محسوب میشوند.پس تهویه کافی و وجود فضای سبز در محل زندگی الزامی است.حتی اگر امکان مهاجرت از شهر تهران به شهرهای دیگر را ندارید میتوانید با خرید باغ ویلا در شهریار یا باغ ویلا در محمدشهر و باغ ویلا در زیبادشت خود را از شر آلودگی های زیستی در شهر تهران خلاص کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

 نکات کلیدی جهت خرید ملک

  1. دیدن ملک: یکی از مهمترین نکات در رابطه با خرید هرگونه ملک این می باشد که قبل از تنظیم و امضای قرارداد  حتما ملک مورد نظر را به صورت همه جانبه بررسی و مشاهده فرمایید و با ادعاها و صحبت های نزدیکانتان از رویت آن صرف نظر نشوید. به طور دقیق و بدون رودربایستی همه جا را بازید نمایید به این دلیل که این کار حق قانونی و عرفی هر خریداری می باشد و می توانید هر گونه سوالی که برایتان پیش می آید از کارشناسان مورد اعتماد خود بپرسید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.
  2.  احراز هویت طرف قرارداد: برای اطمینان از این که آیا مالک اصلی در قرارداد حضور دارد حتما اسناد ملک مورد نظر را به طور دقیق بررسی فرمایید و مشخصات و اطلاعات مالک را با مدارک کارت ملی و شناسنامه مطابقت دهید تا بدین وسیله مطمئن شوید که پای هیچ شخص کاذبی در میان نمی باشد.
  3. در مذاکرات خونسرد باشید: آرامش و خونسردی خود را در طی جریان معاملات حفظ کنید تا بدون هیچ گونه استرسی تمام مراحل قانونی را به طور صحیح پیش ببرید.
  4.  در معامله تان منصف باشید: سعی کنید در هنگام خرید ملکی همه جانبه منصف باشید تا هر دو طرف ضرر نکنید .
  5.  به توافقات شفاهی اعتماد نکنید: در هنگام خرید باغ ویلا و ملک به هیچ گونه توافقات شفاهی که از طرف مقابل ذکر می شود اطمینان نکنید و از بنگاه معاملات درخواست کنید تا تمام حرف های شفاهی را به صورت مکتوب در معامله قید کند برای مثال اگر قرار است کنتور گاز تا تاریخ مشخصی نصب گردد باید در معامله قید گردد. همچنین اگر ملک را به شرط نوساز خریداری کرده اید از بنگاه بخواهید در مبایعه نامه قید کند که ملک نوساز است تا در صورت هر گونه مشکلی بتوانید از راه قانونی اقدام نمایید.
  6. چک کردن قیمت قرارداد: در آخر معامله حتما قمیت قرارداد را با قیمت درج شده که موافقت کرده ایید چک نمایید.
  7. در مقابل هرگونه پرداخت وجه رسید دریافت کنید: در بیشتر معاملات  پرداخت پول و یا چک در چندین مرحله صورت می گیرد و شما باید در مقابل هر وجهی که پرداخت می کنید از بنگاه رسید معتبر دریافت کنید .
  8. معامله در دفتر املاک معتبر: قبل از انجام معامله ای در بنگاه، از اعتبار و مجوز بنگاه املاک مطمئن شوید و جواز کسب بنگاه را رویت کنید.
  9.  تاریخ مشخص برای انتقال اسناد:  برای انتقال اسناد مالکیت و تحویل گرفتن ملک تاریخ مشخصی را با فروشنده هماهنگ کنید و در صورت حاضر نشدن هر کدام از طرفین ضرر و زیانی را تعیین نمایید.
  10.  تعیین تکلیف کشف فساد در حین، قبل یا بعد از معامله

خرید مطمئن در زمینه باغ ویلا نیازمند مراجعه به مشاوران املاک باتجربه و معتبر می باشد مشاورین املاک پدر با ارائه تیمی قوی در زمینه ی تخصصی باغ ویلا، توانسته است نام خود را به برندی قابل اعتماد در این زمینه تبدیل کند.املاک پدر با کادری مجرب در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار و دیگر مناطق اطراف تهران و با مشاورانی مطلع و آگاه نسبت به اخبار و نوسانات قیمتی در منطقه، توانسته‌اند که در سال‌های اخیر معاملات  قانونی زیادی را به ثبت برسانند .



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

معرفی دهکده ویلایی کردزار

یکی از سرسبزترین و بهترین مناطق شهریار دهکده ویلایی کردزار می باشد که این روستا در دهستان کردزار و در غرب شهریار واقع شده است. قدیمی ترین باغ های استان تهران در این روستا می باشد و مطابق آخرین سرشماری که در سال 1385 انجام شد جمعیت آن 3110 نفر است.

دهکده ویلایی کردزار از جنوب به شهر امیریه، از شمال به شهرک اندیشه فاز یک و جاده شهریار به سمت ملارد، از شرق به روستای ابراهیم آباد و از غرب به روستای کردامیر ختم می شود. قابل توجه است که بافت اصلی این روستا همان بافت قدیمی می باشد و تغییری در آن ایجاد نشده است.

کردزار از لحاظ آب و هوایی بسیار معتدل و مناسب می باشد و اطراف آن باغ های زیادی وجود دارد که بیشتر باغ ها با گذشت زمان تغییراتی در آن ها ایجاد شد و تبدیل به باغ ویلاهای اطراف شهریار گردید.

یکی دیگر از مزیت های این روستا وجود آب های زیرزمینی می باشد که این منطقه را نسبت به مناطق دیگر شهریار سرسبز تر کرده است. از محصولات کشاورزی این روستا می توان به زردآلو ،گوجه سبز و ... اشاره کرد. و همچنین به خاطر داشتن آب‌های سطحی و زیر زمینی خوب توانسته است باغات خوبی نسبت به سطح استان پرورش دهد.

دهکده ویلایی کردزار در چندین سال گذشته با شهرداری وشورای امیره مدیریت می شد، اما در سال 1394 با عنایت فرمانداری شهرستان و شورا و اهالی دهکده ویلایی کردزار دارای دهیاری مستقل گردید.

بیشتر باغ ویلاهایی که در دهکده ویلایی کردزار به فروش می رسند در لیست باغ ویلاهای املاک پدر وجود دارند. خرید باغ ویلا در شهریار در منطقه کردزار با متراژ های مختلف و طراحی های متفاوت در املاک پدر به صورتی که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ایرانی

باغ ایرانی به باغ های گفته می شود که بر اساس اصول معماری ایجاد شده است و عناصر تشکیل دهنده آن عبارت است از : درختان، آب، کوشک میانی ،ساختار هندسی و غیره که این گونه باغ ها در ایران و مناطق اطراف آن از گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. باغ ایرانی در ادبیات ایران به بوستان، گلستان، باغ سرا، پردیس و فردوس شناخته می شود، که باغ ایرانی یک واژه جدید و ترجمه پرشن گاردن می باشد.

باغ های ایرانی دارای طراحی های خاص و منحصر به فرد هستند و همچنین از سه ساختار که باعث متمایز شدن باغ ایرانی است، تشکیل شده اند. ساختار اول: در مسیر عبور جوی آب قرار دارد، ساختار دوم: توسط دیوار های بلند پوشیده شده است، ساختار سوم: در داخل باغ های عمارتی استخرهای بزرگ و متنوع موجود می باشد. جهانگردان اروپایی با مشاهده باغ سراهای ایرانی در شهرهای مختلف آن ها را مشخصه  پرشن گاردن توصیف می کردند، تمام باغ سراهای ایرانی در واقع به طراحی های منحصر به فرد اشاره دارند.

با جست و جو در لیست باغ ویلا های املاک پدر مشاهده خواهید کرد که باغ ویلاهای ساخته شده در مناطق شهریار علاوه بر ساختی مدرن و امکانات رفاهی کامل هویت ایرانی باغ های ایرانی را نیز در ساخت خود دارا می باشد.

اولین باغ های ایرانی در مسیر خروجی قنات ها در یزد، طبس، بیرجند، گناباد و بیشتر مناطق کویری شکل و دیده شدند در واقع باغ سرای ایرانی با تاریخ پیدایش قنات ها پیوند خوردند. از بارزترین مشخصه های باغ ایرانی عبور آب در داخل باغ می باشد  که معمولاً در این باغ سراها در وسط باغ استخر و یک عمارت یا ساختمان تابستانی وجود داشته است. بعضی باغ‌ها بصورت چهار باغ بوده و آب را در ۴ مسیر عبور می‌داده‌اند.حفر چاه های نیمه عمیق در باغ ویلاهای ساخته شده در ملارد جهت کشاورزی یکی از اصول باغ های ایرانی است که کمک موثری به طبیعت زیبا و محوطه سازی باغ ویلاها خواهد کرد.

ریشه معماری تمامی باغ های ایرانی پاسارگارد می باشد که توسط کورورش کبیر ایجاد شده و هندسی سازی باغ و اشکال ان توسط ایشان صورت گرفت است. در دوره ی ساسانیان نیز باغ‌ها در جلوی کاخ‌ها و معابد شکل گرفتند که در دوره ی اسلامی ادامه پیدا کرد. قدیمی ترین سند برای باغ ایرانی مربوط به دوره ی ساسانیان می باشد که صحنه شکار خسرو پرویز، نقش برجسته طاق بستان، طرح باغ شکار حاکی از آن می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ایرانی

باغ ایرانی به باغ های گفته می شود که بر اساس اصول معماری ایجاد شده است و عناصر تشکیل دهنده آن عبارت است از : درختان، آب، کوشک میانی ،ساختار هندسی و غیره که این گونه باغ ها در ایران و مناطق اطراف آن از گذشته بسیار رواج پیدا کرده است. باغ ایرانی در ادبیات ایران به بوستان، گلستان، باغ سرا، پردیس و فردوس شناخته می شود، که باغ ایرانی یک واژه جدید و ترجمه پرشن گاردن می باشد.

باغ های ایرانی دارای طراحی های خاص و منحصر به فرد هستند و همچنین از سه ساختار که باعث متمایز شدن باغ ایرانی است، تشکیل شده اند. ساختار اول: در مسیر عبور جوی آب قرار دارد، ساختار دوم: توسط دیوار های بلند پوشیده شده است، ساختار سوم: در داخل باغ های عمارتی استخرهای بزرگ و متنوع موجود می باشد. جهانگردان اروپایی با مشاهده باغ سراهای ایرانی در شهرهای مختلف آن ها را مشخصه  پرشن گاردن توصیف می کردند، تمام باغ سراهای ایرانی در واقع به طراحی های منحصر به فرد اشاره دارند.

با جست و جو در لیست باغ ویلا های املاک پدر مشاهده خواهید کرد که باغ ویلاهای ساخته شده در مناطق شهریار علاوه بر ساختی مدرن و امکانات رفاهی کامل هویت ایرانی باغ های ایرانی را نیز در ساخت خود دارا می باشد.

اولین باغ های ایرانی در مسیر خروجی قنات ها در یزد، طبس، بیرجند، گناباد و بیشتر مناطق کویری شکل و دیده شدند در واقع باغ سرای ایرانی با تاریخ پیدایش قنات ها پیوند خوردند. از بارزترین مشخصه های باغ ایرانی عبور آب در داخل باغ می باشد  که معمولاً در این باغ سراها در وسط باغ استخر و یک عمارت یا ساختمان تابستانی وجود داشته است. بعضی باغ‌ها بصورت چهار باغ بوده و آب را در ۴ مسیر عبور می‌داده‌اند.حفر چاه های نیمه عمیق در باغ ویلاهای ساخته شده در ملارد جهت کشاورزی یکی از اصول باغ های ایرانی است که کمک موثری به طبیعت زیبا و محوطه سازی باغ ویلاها خواهد کرد.

ریشه معماری تمامی باغ های ایرانی پاسارگارد می باشد که توسط کورورش کبیر ایجاد شده و هندسی سازی باغ و اشکال ان توسط ایشان صورت گرفت است. در دوره ی ساسانیان نیز باغ‌ها در جلوی کاخ‌ها و معابد شکل گرفتند که در دوره ی اسلامی ادامه پیدا کرد. قدیمی ترین سند برای باغ ایرانی مربوط به دوره ی ساسانیان می باشد که صحنه شکار خسرو پرویز، نقش برجسته طاق بستان، طرح باغ شکار حاکی از آن می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

زیبادشت یکی از توابع استان تهران است که در جنوبی ترین بخش شهرستان کرج در مسیر جاده ماهدشت و شهر صفادشت واقع شده است. این منطقه از مناطق خوش آب و هوا  و سرسبز در اطراف استان تهران است که مشاوران مجرب املاک پدر با سابقه ای چندین ساله در این زمینه ، زیبادشت را برای خرید باغ ویلا به شما پیشنهاد می کنند.
خرید باغ ویلا در زیبادشت توسط  املاک پدر با بهترین امکانات و بهترین قیمت باغ ویلا به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. املاک پدر با هدف ارائه بهترین خدمات در خصوص خرید و فروش باغ ویلا تاسیس شده است که در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز می باشند و با آگاهی از تمامی باغ ویلاهای موجود در این منطقه می توانند کاملترین اطلاعات لازم در جهت خرید باغ ویلا را برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک پدر مشاهده خواهید کرد که لوکس ترین و زیباترین باغ ویلاهای موجود در زیبادشت در مناطق آرام و دلنشین برای فروش با متراژ های مختلف و قیمت های متفاوت در این سایت ارائه شده اند.

این باغ ویلا ها دارای امکانات عالی از جمله: محوطه سازی فوق العاده زیبا با وجود درختان مثمر میوه و پربار، نورپردازی های رویایی در شب ، استخرهای مجهز و روباز، باربیکیو، آلاچیق، مجهز به سیستم امنیتی ، و مهم تر از همه وجود اسناد شش دانگ و تگ برک همراه با پایانکار شهرداری که برای تمامی خریداران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . 

داشتن باغ ویلا در شهرستان های اطراف تهران  از جمله زیبادشت و محمدشهر هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.

 دلایل خرید باغ ویلا در زیبادشت:

  1. داشتن آب و هوای سالم و دور از ترافیک شهری
  2. دسترسی به مرکز شهر
  3. دارا بودن امکانات شهری و رفاهی از جمله: بیمارستان، فروشگاه و نوردهی خیابان ها، آسفالت و...
  4.  قرار گرفتن در موقعیت ویژه از لحاظ سلامت آب و هوایی


:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

دکوراسیون باغ ویلا با ایده های کم هزینه:

با روش های متفاوت و خاص می توانید دکوراسیون باغ ویلای خود  را تزیین و زیباتر کنید و با کمترین هزینه و با استفاده از وسایل ساده و حتی دور ریختنی از جمله قوطی ها، چوب پالت، لاستیک های قدیمی و... بهترین دیزاین را برای باغ ویلا خود فراهم نمایید.

تزئین دیوار در باغ: طراحی دیوار باغ ها را با به کاربردن ایده و خلاقیت نو و با استفاده از وسایل دوریختنی کم ارزش مثل گلدان و گل های رنگارنگ زیبا نمایید.
کاشت گیاه به صورت متفاوت: با استفاده از لوسترها و چراغ های قدیمی که غیر قابل استفاده هستند می توانید  برای کاشت گیاهان به روش های جالب استفاده کنید و با کمترین هزینه و بهترین ایده محوطه باغ ویلای خود را مدرن کنید. همچنین برای  استراحت در آلاچیق می توایند صندلی های قدیمی و سنتی را بچینید.
یکی از شیک ترین و مدرن ترین ایده ها برای تزیین دکوراسیون باغ ویلا استفاده از ساقه درختان برای کاشت گل ها می باشد که بسیار مقرون به صرفه است.
استفاده از شمع: همه ما می دانیم شمع نماد روشنایی می باشد در نتیجه برای روشنایی و حتی نورپردازی باغ خود از شمع و چندین قوطی و کنف استفاده کنید و بهتر است از شمع های سنبل هندی استفاده کنید که علاوه بر زیبا بودن باعث آرامش هر فردی می شود.
استفاده از پالت: برای مسیر وروی باغ ویلا  تخته ها و چوب های پالت که هزینه بسیار کمی دارند را تهیه فرمایید و ورودی محوطه را  با استفاده از آن ها طبیعی تر جلوه دهید. 

دکوراسیون باغ ویلا از نکات حائز اهمیت می باشد به همین دلیل در لیست باغ ویلاهای املاک پدر تمامی باغ ویلا از بهترین دیزاین و محوطه برخوردار هستند. با مراجعه به این لیست مشاهده خواهید کرد که باغ ویلاهای شهریار دارای بهترین امکانات و طراحی های فوق العاده می باشند.
درست کردن نیمکت در باغ:  اگر به نمیکت احتیاج دارید می توانید خودتان با کمک تخته های قدیمی یک نیکمت زیبا و ساده درست کنید و زیبایی باغ خود را چندین برابر نمایید.
استفاده از قفس پرنده ها برای کاشت گیاه: از قفس های خالی پرنده ها برای طراحی باغ خود استفاده کنید. این قفس ها را در خانه باغ یا لابی حلق آویز کنید و از وسایل کهنه طرحی مدرن ایجاد کنید.
کاشت گیاهان در ظروف شیشه ای : با استفاده از شیشه های دوریختنی می توانید گیاهان را در داخل آن ها قرار دهید و برای تزیین باغ خود استفاده کنید.
بطری های خالی: از بطری های خالی برای طراحی یک دکوراسیون زیبا در باغ استفاده کنید .
 استفاده از کمد لباس:  با استفاده از کمدهای قدیمی می توانید باغ خود را به  راحتی تزئین کنید و هم از وسایل غیر قابل استفاده در خانه مجددا استفاده می کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

کردامیر یکی از زیباترین شهرک های ویلایی واقع شده در شهریار است.این شهرک ویلایی از امکانات و امنیت قابل قبولی برخوردار است.ملکی که قصد معرفی آن را داریم 1000 متر باغ ویلا که در شهریار منطقه کردامیر واقع شده است. این باغ ویلا دارای 160 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه 2 اتاق خواب به صورت مستر و یک شاه نشین با ویوی فوق العاده میباشد که این این باغ ویلا نسبت به دیگر باغ ویلا های منطقه منحصر به فرد کرده است.

بنای این باغ ویلا دارای کفی از سرامیک درجه یک به همراه کاغذ دیواری ایتالیایی و لوستری زیبا و مدرن میباشد که زیبایی خاصی را به ویلا بخشیده است.درب ضد سرقت، پکیج و رادیاتور نیز از دیگر مزیت های بنای این باغ ویلاست.همچنین محوطه سازی زیبا و دلنشین با استفاده از سنگ فرش، آلاچیق و باربیکیو نمای فوق العاده ای را در باغ ویلا ایجاد کرده است.

اگر به دنبال باغ ویلای تفریحی هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا با تصفیه خانه و قابلیت استفاده در چهار فصل میباشد.علاوه بر این مزیت ها این باغ ویلا دارای انشعابات کامل و قانونی آب و برق و گاز میباشد.اگر باغ ویلا برای تعطیلات مد نظر دارید با خیالی آسوده این باغ ویلا را خریداری نمایید چرا که دارای نگهبانی 24 ساعته میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم 1000 متر باغ ویلا که در شهریار منطقه کردزار واقع شده است. این باغ ویلا دارای 140 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه 2 اتاق خواب به صورت مستر میباشد.محوطه سازی فوق العاده زیبا و دلنشین با استفاده از چمن آرایی ، گل آرایی ، آبنما ، سنگ فرش و باربیکیو با تنور سنتی پخت نان به همراه آلاچیقی زیبا در محوطه باغ زیبایی منحصر به فردی را به باغ بخشیده است.

نورپردازی مهندسی شده و فوق العاده رویایی در شب ،  استخری زیبا و مجهز به تمامی تاسیسات ،  انشعابات کامل و قانونی از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.این باغ ویلا در منطقه دنج و آرام و بهترین موقعیت مکانی شهریار واقع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()