نوشته شده توسط : شریفی

 

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق ملارد واقع شده است.این باغ ویلا دارای 80 متر بنای یک خوابه است.این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشینی میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.نورپردازی این باغ ویلا بسیار حرفه ای صورت گرفته است که نمای بسیار زیبایی را در شب ایجاد میکند.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا و مجهز به همه تاسیسات میباشد.انشعابات باغ ویلا کامل و قانونی میباشد و نمای دیوار ها را را سنگ های بسیار زیبا تشکیل داده اند.سند باغ ویلا به صورت مادر بوده و در بهترین فرعی منطقه ملارد واقع شده است.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

نکات حائز اهميت در خريد باغ ويلا

اولين نکته اي که در خريد باغ ويلا بايد به آن دقت کرد موقعيت محلي و دسترسي آن ميباشد زيرا مسير دسترسي و موقعيت محلي به طور ناخودآگاه در ميزان استفاده از باغ ويلا تاثير بسزايي دارد.مسافت طولاني باغ ويلا نسبت به محل زندگي شايد در ابتدا سخت به نظر نرسد ولي پس از مدتي استفاده از باغ ويلا را بسيار محدود ميکند طوري که اشخاصي که در شمال کشور ويلا خريداري ميکنند شايد در طول سال يک يا دوبار بيشتر به باغ ويلاي خود نرفته و تعطيلات را در آن سپري نميکنند. شهريار منطقه اي است که اين مشکل را براي ساکنين تهران حل کرده با خريد باغ ويلا در شهريار با فاصله 30 دقيقه اي از مرکز شهر تهران به طبيعت زيبايي ميرسيد که آب وهواي فوق العاده اي داشته و ارامش را در ميان طبيعت زيبا براي شما به ارمغان مي اورد.

شهريار داراي باغات ميوه متنوع و فراوان و آب و هواي فرحبخش و مطبوعي است. اين شهر به دليل وجود درختان و فضاي سبز بسيار به عنوان نگين سبز و ريه استان تهران ناميده ميشود.

خريد باغ ويلا در شهرک هاي ويلايي

شهرک هاي باغ ويلايي تمامي امکانات لازم را براي خريداران لوکس پسند فراهم ميکنند و براي کساني که باغ ويلا را صرفا براي روزهاي تعطيل ميخواهند بسيار مناسب است چرا که اين شهرک ها از امنيت قابل قبولي برخوردار هستند.

سهميه اب کشاورزي

تمام توفيق باغ ويلا به طبيعت آن بستگي دارد که بايد سرسبز باشد طبيعت زيبا هميشه نيازمند مايه ي حيات است. آبياري دختان از طريق آب شهري ممکن نيست پس در خريد باغ ويلا لوکس دقت داشته باشيد که سهميه اب کشاورزي ميتواند طبيعت زيبا را در باغ ويلاي خودتان به شما هديه دهد.

به اسناد باغ ويلا دقت کنيد که بسيار حائز اهميت است اصالت ملک مورد نظر را قبل از خريد بررسي کنيد تا در اينده دچار مشکلات حقوقي نشويد.

و نکته اخر اين که به هنگام خريد باغ ويلا دقت داشته باشيد که باغ ويلا نزديک ملک هاي هاي صنعتي و به خصوص گاوداري نباشد تا اوقات خوشي را در باغ ويلاي خود سپري کنيد.

مشاورين املاک پدر با بيش از 16 سال سابقه در زمينه خريد و فروش باغ ويلا در منطقه شهريار و ملارد ، مي تواند شما را در رسيدن به باغ ويلا ايده آل خود کمک کند. کافيست با يکي از مشاورين مجرب ما تماس حاصل فرمايد.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار به نام کردزار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 110 متر ویلای نوساز و لوکس میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشین میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.

اگر به دنبال باغ ویلای استخر دار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری زیبا ومجهز به تمامی تاسیسات میباشد که امکان شنا در همه فصول را به شما خواهد داد.انشعابات کامل و قانونی،سند شش دانگ و امنیت مثال زدنی نیز از دیگر مزایای این باغ ویلای زیباست.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()