نوشته شده توسط : شریفی

گرچه ویلاهایی که نمای رومی و خاص دارند ، زیبا هستند ولی معماری مدرن نظر دیگری دارد و در این معماری ، ساختمان ها و باغ ویلا ها نمای ساده و مینیمال دارند . امروزه به قدری تنوع در مصالح و تکنولوژی زیاد شده است که شما هرچیزی که بتوانید تجسم کنید ، میتوانید بسازید . پس چه بهتر که سعی کنیم دامنه ساخت نما های مدرن را گسترش بدهیم.

اگر صحبت از سادگی در نما میشود ، به این معنا نیست که  باید امکانات و زیبایی را از نمای ساختمان بگیریم ، بلکه به این معناست که نمای ساختمان را آنچنان بهینه طراحی کنیم که علاوه بر زیبایی ، کاربری بیشتری از مدل های قدیمی تر داشته باشد .طرح های مینیمال در معماری معاصر ، به بیننده حس آرامش و راحتی القا میکند.

ساخت ویلا مدرن و مینیمال

هندسی طراحی کنید

خطوط صاف و هندسی از اصول اولیه معماری مدرن هستند و به معنی استفاده کردن از یکی از اشکال هندسی به طوری که به زیبایی محیط را محصور کند ، است .

به اندازه طراحی کنید

طراحی مدرن تاکید زیادی بر "کافی بودن" طرح دارد. یعنی به اندازه نیاز طراحی کنید و از جزییات اضافی دوری کنید و بیشتر برای زندگی کردن فضا ایجاد کنید تا اشیا .

منطقی فکر کنید

یک طراحی مدرن خوب نشان دهنده نحوه فکر کردن منطقی و عاقلانه معمار است .اینکه معمار چطور با استفاده از هندسه ، در عین سادگی فضایی خلق میکند که  بدون جزییات اضافه ، بتواند بیشترین استفاده از نور طبیعی و فضای اطراف را داشته باشد .

طراحی مدرن نمای باغ ویلا علاوه بر زیبایی ، مزیت های دیگری نیز دارد . همانطور که گفتیم این سبک معماری تاکید زیادی بر روی بهینه بودن دارد . این بهینگی میتواند بر روی هزینه های شما برای ساخت نما نیز تاثیر زیادی بگذارد و هزینه ساخت را به طور چشمگیری کاهش بدهد .بعلاوه برای این سبک از معماری شما باید از مصالح و متریالی استفاده کنید که دوام خوبی نیز دارد و این به این معنیست که در آینده هزینه کمتری برای بازسازی و نگهداری ویلا میکنید.

ساخت نما ساده و مینیمال برای ویلا



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در شهرک باغ ویلایی کردزار در شهرستان شهریار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 130 متر ویلای لوکس و نوساز به صورت دو خوابه میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از درختچه های زینتی ، درختان مثمر میوه و سنگ فرش صورت گرفته است که موجب ایجاد فضایی زیبا و دلنشین شده است.نورپردازی این باغ ویلا به صورت کاملا حرفه ای و مهندسی شده انجا شده است که نمایی فوق العاده رویایی را در شب به وجود آورده است.
اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای استخری بزرگ و مجهز به تمامی تاسیسات به صورت روباز میباشد.انشعابات کامل و قانونی و سند تک برگ از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلای نقلی لوکس واقع در دهکده ویلایی کردزار شهریار باغ ویلایی است که قصد داریم در این قسمت معرفی کنیم.این باغ ویلا دارای 120 متر بنای نقلی به صورت دو خوابه با کابینت MDF میباشد که میتواند آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان آورد

محوطه سازی این باغ ویلا با استفاده از سنگ فرش ، گیاهان و درختچه های زینتی صورت گرفته است که نمای فوق العاده ای در باغ ایجاد کرده اند.نورپردازی فوق العاده با نمایی رویایی در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که دارای دارای استخر رو باز در محوطه باغ میباشد.

 انشعابات کامل و قانونی ، 20 متر سرایداری و نگهبانی با امکانات مجزا و سند تک برگ از دیگر مزایای این باغ ویلاست



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

دیوار سبز یا دیوار زنده دیواری است که بخشی از آن یا تمام آن دارای پوشش گیاهی است. دیوارهای سبز مبتنی بر شرایط ممکن است در محیط داخل باغ ویلا یا خارج از ساختمان نصب گردد.دیوار سبز یا باغچه عمودی به معنی سطح دیواری پوشیده از گیاه است. گیاهان در این حالت به ‌جای زندگی معمولی خود روی سطح زمین، زندگی جدیدی را در سطح عمودی تجربه می‌کنند.

طراحی دیوار سبز

گیاهان مناسب برای ساخت دیوار سبز

نکته مهمی که در انتخاب گیاهان در طراحی دیوار سبز وجود دارد، استفاده از گونه‌هایی است که با شرایط محیط خود سازگار هستند؛ محیط مورد نظر می‌تواند فضای داخلی خانه شما، نمای ساختمان یا دیواری باشد در گوشه‌ای از حیاط خانه. به دلیل اینکه پوشش گیاهی در دیوار سبز، وضعیتی متفاوت از حالت معمول خود دارد، گیاهان باید حساسیت را کنار گذاشته و کمی روی پای خود بایستند! گیاهان مقاوم به خشکی و کم‌آبی زندگی بهتری برای این شرایط دارند و در بین آنها هم ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها بهترین انتخاب هستند.

فواید دیوار های سبز

یکی از مهم ترین مزیت های دیوار سبز بهبود بخشی به راندمان انرژی است.این دیوار ها با استفاده از عایق حرارتی در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی میکنند. همچنین پوشش گیاهی مانند پیچک‌های بالا رونده یک ابزار خوب اقلیمی هستند، بخصوص زمانی که روی سطح خارجی دیوار رشد کنند که در این صورت ویژگی‌های متعددی را به همراه خواهند داشت. مشخص‌ترین فایده آن‌ها ایجاد سایه در تابستان است. پوشش انبوه گیاهی در طول تابستان به عنوان حائلی بین تابش مستقیم اشعه خورشید و پوسته خارجی دیوار عمل می‌کند؛ بنابراین درجه حرارت پوسته خارجی را کاهش داده و مقدار هدایت حرارت از خارج به داخل بنا را کم می‌کند.

نحوه نگهداری از دیوار سبز

پوشش گیاهی دیوار سبز هم مانند سایر گیاهان نیاز به مراقبت و دلجویی دارد! باغچه عمودی را با توجه به گیاهان‌تان در جایی نصب کنید که نور مورد نیازش تامین شود و آبیاری را فراموش نکنید. در حیاط یا نمای ساختمان می‌توانید از آبیاری قطره‌ای بهره‌مند شوید. در فضای داخلی خانه بهتر است به علت ظاهر نازیبای لوله‌های آب در سیستم آبیاری قطره‌ای، روش آبیاری دستی خودتان را پیش بگیرید. پیشنهاد می‌شود از گیاهانی در دیوار سبز استفاده کنید که نیازهای نزدیک به هم و مشابه داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

 

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم، باغ ویلایی به متراژ1000 متر دارای  100 متر بنای لوکس و نوساز به همراه یک خواب خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد..

محوطه سازی زیبا و دلنشین به همراه نورپردازی رویایی در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید دین این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخر مجهز به تمامی تاسیسات به صورت روباز میباشد

انشعابات فول و قانونی و  سند تک برگاز دیگر مزیت های این باغ ویلا میباشد.این باغ ویلا در بهترین نقطه منطقه قشلاق ملارد  با قابیلت سکونت دائم میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

در این وبلاگ قصد داریم باغ ویلایی رویایی را معرفی کنیم.1000 متر باغ ویلای لوکس و لاکچری در خوشنام داخل شهرک ویلای کوچک با نگهبانی 24 ساعته که دارای 180 متر بنای لوکس بصورت دو خواب مستر و 60 متر سویت میهمان میباشد.این باغ ویلا دارای انشعابات فول و کامل میباشد.این باغ ویلا آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.

محوطه سازی زیبا و دلنشین با استفاده از گل ارایی و چمن ارایی ، نورپردازی مهندسی شده و حرفه ای و سند تک با نامه پایان کار شهرداری و جهاد کشاورزی از مزایای دیگر این باغ ویلاست.اگر به دنبال باغ ویلای استخردار هستید ، دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید.این باغ ویلا دارای استخر رو باز با تاسیسات کامل بصورت چهار فصل میباشد .



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()