نوشته شده توسط : شریفی

یکی از موثر ترین روش ها برای ایجاد حس خوب و آرامش ایجاد تغییر است . تغییر در ظاهر و تغییر در محل زندگی میتواند چنین تاثیری داشته باشد . اما برای ایجاد در دکوراسیون خانه و باغ ویلا این نکته را دقت کنید که طوری وسایل و رنگ ها را باید انتخاب کنید که مدرن باشند و هماهنگی لازم را داشته باشند . هرچقدرباغ ویلا شما ظاهر بهتری داشته باشد ، ارزش و قیمت بالایی نیز پیدا میکند و اگر زمانی قصد فروشش را داشتید میتوانید از این قضیه بهره ببرید .

از مخمل استفاده کنید .

یکی از ترند های روز دکوراسیون داخلی استفاده از مبلمان مخمل است . البته تا حد امکان از رنگ های تیره استفاده نکنید و اصولا گفته میشود که مخمل برای ویلا هایی مناسب است که نورگیر خوبی دارند . حتی با عوض کردن روکش مبلمان قدیمی ویلا به مخمل میتوانید قدمی در جهت مدرن ساختن چیدمان باغ ویلا بردارید .

مبلمان مخمل ابی چیدمان مدرن

شومینه سیمانی

دیگر زمان آن فرا رسیده که با شومینه های سنگی و طرح رومی خداحافظی کنید . خیلی وقت است که طراحی شومینه های باغ ویلا و خانه رو به سادگی و مینیمالی رفته است . خوبی این مدل شومینه ها این است که نصب و پیاده سازی آنها هزینه ای ندارد و به راحتی میتوانید چنین شومینه هایی بسازید .نه فقط شومینه های سیمانی بلکه میز های سیمانی نیز امسال جای خود را در دکوراسیون ویلا های مدرن پیدا کرده اند.

شومینه های سیمانی مدرن

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()