نوشته شده توسط : شریفی

 

باغ ویلای ذکر شده با درختان کهن سال و سر به فلک کشیده مزین شده است و همچنین دارای درختان مثمر می باشد و در خصوص چاه آب قابل ذکر است که این باغ ویلا دارای مجوز استفاده از چاه آب برای مصارف کشاورزی می باشد . 
برای محوطه سازی باغ ویلا از سنگ فرش استفاده شده است و با طراحی های زیبا جهت گل آرایی محیط زیبا و دلنشین را برای باغ به ارمغان آورده است .
در خصوص این مورد نکته ای که مورد توجه است این است که ، جهت ساخت ویلا و تفکیک آن بسیار مناسب است و برای سرایداری هم 80 متر بنا در نظر گرفته شده است که برای طراحی بنا از آجر های قزازی استفاده کرده اند و همینطور برای دور باغ .
و آخرین نکته قابل ذکر در خصوص این باغ ویلا لوکس که باید به آن توجه کرد این است که دارای سند شش دانگ ، انشعابات کامل و قانونی از جمله برق سه فاز ، آب قابل شرب و گاز می باشد .



:: برچسب‌ها: باغ ویلا , ویلا , فروش باغ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

محتوای این مطلب در خصوص معرفی باغ ویلا به متراژ 20300 در منطقه محمد شهر می باشد . این باغ ویلا دارای زیربنای تقریباً 2000 متری است و به صورت دوکله با بر بی نظیر است . باغ ویلا ذکر شده دارای 600 متر ویلا با 5 اتاق خواب که هر کدام دارای سرویس جداگانه می باشد .

این باغ ویلا دارای استخر بزرگ مجهز به تمامی تجهیزات کامل و سالن جکوزی با تمامی امکانات باشگاهی است . طراحی محوطه بسیار زیبا برای آن در نظر گرفته شده است و اطراف باغ دارای مسیری با درختان کهن سال و سر به فلک کشیده است می باشد و برای پیاده روی مسیری زیبا و آرامش بخش را برایتان فراهم می کند . 
سبک طراحی سالن ها به صورت مدرن است و به گونه ای ساخته شده اند که بیشترین استفاده را داشته باشند . ویلا دارای گلخانه ای زیبا است که به سالن تازگی و حس زندگی را می دهد .
از دیگر امکانات این باغ ویلا لوکس داشتن چاه آب با عمق زیاد و انشعابات کامل و کلیه تجهیزات کشاورزی است .آخرین نکته در خصوص این باغ ویلا داشتن سند 6 دانگ و پایان کار شهرداری و جهاد کشاورزی است .



:: برچسب‌ها: باغ ویلا , ویلا , فروش باغ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی


باغ ویلای رویای شما در دهکده خانه فردیس
خصوصیات باغ ویلا 
مساحت این باغ ویلا به متراژ 3800 با کاخ ویلا 1400 متری که توسط مهندسین طراح ، با تجربه بالا و خبره در این حرفه صورت گرفته است .
این باغ ویلا به صورت تریبلکس و مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشد و همین امر آن را نسبت به سایر باغ ویلا ها متمایز کرده است .
از امکانات آن می توان به استخر سرپوشیده مجهز به تصویخانه و سیستم گرمایش که از موتور خانه تمام هوشمند استفاده می کند اشاره کرد . توجه کنید که می توان از این امکان در چهار فصل استفاده کرد .امکاناتی دیگر از جمله سونا خشک و بخار و جکوزی آب گرم و سرد می باشد . با توجه به این امر می توانید سالم ترین تفریح را در کنار خانواده خود داشته باشید و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنید .
طبقه همکف دارای آشپزخانه ای بزرگ با کابینت هایی که از بهترین متریال چوب ساخته شده است می باشد . 
طراحی سالن ترکیبی از سبک سنتی و مدرن می باشد و فضایی آرام و دلنشین برای سلیقه های متفاوت ایجاد کرده است . 
اتاق خواب هایی با طراحی عالی در طبقه دوم تعبیه شده است و فضایی و آرام و دور از صدا را برای استراحت فراهم می کند .
برای طراحی طبقه پایین سالن نمایش و دنس در نظر گرفته شده تا لحظات شاد به یاد ماندنی را به همراه دوستان و خانواده در کنار هم تجربه کنید .
برای تراس هم باربیکیو و آتشگاه در نظر گرفته شده است که تابستانی عالی و متفاوت را تجربه کنید چراکه ویو آن در تابستان بی نظیر است و در زمستان در کنار آتشگاه چوبی از سرما لذت برده و لحظاتی آرامش بخش را خواهید گذراند . 
فضای بیرونی آن با محوطه ای بی نظیر و مدرن که به وسیله گل های زینتی طراحی شده است و زیبایی های بهار و تابستان را به ارمغان می آورد . از ذیگر امکانات آن می توان به آلاچیق مدرن و شیک به متراژ 100 متر اشاره کرد و در صورت نیاز می توان در مهمانی های بزرگ از آن استفاده کرد .
دیگر امکانات آن می توان به داشتن دو در ورودی بزرگ ماشین رو ، پارکینگ مسقف ، دو درب عابر ، سیستم تمام هوشمند دزدگیر ، سیستم گرمایش داگ اسپیلت و موتو رخانه ، 15 اسپیلت کولرگازی ، آنتن مرکزی ، برق سه فاز و تک فاز ، آب شرب منطقه و آب سهمیه شهرک ، سیستم آبیاری قطره ای ، آب انبار ، انشعاب گاز ، دو خط تلفن و در نهایت شومینه چوبی و گازی اشاره کرد .
این کاخ ویلا واقع در یکی از بهترین شهرک های ویلایی شهریار و کرج است که دارای نگهبان می باشد و کلیه ورود و خروج ها تحت نظر نگهبان به صورت 24 ساعته کنترل می شود . 
و آخرین و مهمترین نکته این است که این ملک دوبر با سند شش دانگ شاهنشاهی و با پایان کار شهرداری و تغییر کابری جهاد کشاورزی می باشد .



:: برچسب‌ها: باغ , باغ ویلا , فروش باغ ویلا , ویلا , املاک پدر , کاخ ویلا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی
باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین مناطق باغ ویلایی شهریار به نام کردزار واقع شده است.این باغ ویلا دارای 100 متر ویلای لوکس و نوساز به همراه دو اتاق خواب به صورت مستر میباشد.

این باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا و دلنشین میباشد که با استفاده از درختان مثمر میوه صورت گرفته است.استخر با تاسیسات کامل نیز از دیگر مزایای این باغ ویلاست. انشعابات این باغ ویلا کامل و قانونی بوده و در مجموعه ویلایی با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است.این باغ ویلا دارای سند تک برگ نیز میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()