نوشته شده توسط : شریفی

 اگر قصد خرید باغ ویلا در اطراف تهران را دارید باغ ویلایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد. 2500 متر باغ ویلا در بهترین منطقه باغ ویلایی غرب استان تهران که دارای 180 متر ویلای شیک و نوساز مبله با طراحی زیبا به همراه دو اتاق خواب مستر میباشد.

محوطه سازی رویایی در کل فضای باغ و گل کاری بی نظیر در محوطه باغ ویلا را دارای محوطه منحصر به فردی کرده است.نور پردازی در محوطه باغ ویلا که فضایی دلنشین را در شب به وجود آورده است.استخر روباز در باغ با تاسیسات کامل 4 فصل و متریال چوب کار شده در اطراف استخر مورد توجه کسانی که قصد خرید باغ ویلای استخردار را دارند قطعا قرار خواهد گرفت.

آبنما بسیار زیبا و بزرگ در انتهای باغ و در مجاورت استخر و آلاچیق محوطه ای فوق العاده زیبا را در باغ ویلا ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.50 متر بنای سرایداری جهت امور باغی و امنیت باغ ویلا و سند تکبرگی عرصه و اعیان با انتقال قطعی انشعابات کامل مصرفی و باربیکیو در محوطه باغ از دیگر مزیت های این باغ ویلا به شمار میرود.

این باغ ویلا واقع در منطقه باغ ویلایی کردزار شهریار با امنیت بالا و فاصله بسیار کم تا تهران میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از لوکس ترین باغ ویلاهای منطقه زیبادشت آشنا کنیم.2700 متر باغ ویلا در محمدشهر منطقه زیبادشت که دارای 500 متر ویلای لوکس و نوساز ،ویلای مبله به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی باغ با استفاده از درختان کهن و مثمر میوه به همراه آلاچیقی زیبا و تمام چوب صورت گرفته است که فضای منحصر به فردی را در محوطه باغ ایجاد کرده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده با نمایی زیبا در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.
اگر به دنبال باغ ویلایی تفریحی با استخری زیبا هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخری روباز و فول آپشن به همراه جکوزی میباشد که قطعا مورد پسندتان واقع خواهد شد.
این باغ ویلا دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری با کاربری باغ ویلا میباشد و هیچ گونه دردسری  به هنگام خرید چه برای خریدار و چه برای فروشنده نخواهد داشت. واقع در بهترین موقعیت مکانی شهرک با تمامی امکانات رفاهی و دارای منبع ذخیره 10000 لیتری تعبیه شده در زیرزمین که مایه ارامش خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین شهرک های ویلایی منطقه شهریار به نام کردزار واقع شده است.این باغ ویلا با متراژ 1600 از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما عزیزان به ارمغان خواهد اورد.این باغ ویلا دارای 200 متر ویلای لوکس و زیبا به همراه شاه نشینی با ویوی فوق العاده زیبا میباشد.

 

محوطه سازی باغ ویلا با ترکیبی از آجر قزاقی و کاهگل که محوطه ای زیبا و دلنشین را ایجاد کرده است.وجود حوضچه سنتی با فوق العاده نمایی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.انشعابات کامل و قانونی، سند تک برگ، استخری رو باز در محوطه باغ و مجهز به تاسیسات کامل و درختان مثمر میوه از دیگر مزیت های لین باغ ویلاست.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

2000 متر باغ ویلا رویایی در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی در زیبا دشت مرکزی واقع شده است این باغ ویلا دارای 320 متر ویلا لوکس نوساز طراحی شده و ساخته شده از بهترین متریال ساختمانی شامل 2 اتاق خواب بزرگ به صورت مستر و مبله شده است.محوطه سازی فوق العاده زیبا  با استفاده از  گل آرایی و درختان زینتی فضای دلنشینی را به ارمغان آورده است .

 به همراه نور پردازی در شب در کل محوطه این باغ ویلا که به زیبایی این آن افزوده است .در مجاورت این ویلا ی رویایی استخری بزرگ واقع شده است که مجهز شده به تصفیه خانه و گرم کن می باشد .انشعابات رفاهی کامل به صورت کاملا قانونی وسند 6 دانگ عرصه وعیان وتغییر کاربری جهاد کشاورزیامنیت بسیار بالا و واقع شده در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی منطقه و با نگهبانی 24 ساعته فضای مناسبی جهت سکونت دائم و تفریح آخر هفته فراهم آورده است. 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

1050 متر  باغ ویلا در محمد شهر که دارای 470 متر ویلای لوکس بصورت تریبلکس به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر در طبقه اول میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا به ارمغان خواهد آورد. طبقه زیرین دارای استخر با تاسیسات و تجهیزات کامل به صورت چهار فصل میباشد.این باغ ویلا در طبقه همکف دارای آشپزخانه مدرن و سالن پذیرایی و خواب میهمان نیز میباشد.

در ضمن ملک فوق دارای اتاق بیلیارد نیز می باشداین باغ ویلا دارای محوطه سازی زیبا با نورپردازی رویایی در شب  می باشد.این باغ ویلای زیبا در یکی از بهترین مجموعه ویلایی های محمد شهر واقع شده است.سند 6 دانگ با پایان کار شهرداری و جهاد کشاورزی این مجموعه ویلایی دارای  گیت نگهبانی در زمان ورود و خروج انشعابات فول و کامل از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی


1000 متر باغ ویلا زیبا در منطقه باغ ویلایی ملارد که دارای 50 متر ویلا نوساز به همراه یک اتاق خواب به صورت مستر مباشد.محوطه سازی این باغ ویلا که با استفاده از آلاچیق زیبا در محوطه باغ به همراه باربیکیو صورت گرفته است که نمایی بسیار زیبا و دلنشین دارد.تمامی انشعابات آب و برق و گاز به صورت کامل و قانونی انجام شده است.این باغ ویلا دارای قولنامه ای معتبر از سند مادر میباشد که دارای کد رهگیری نیز میباشد.امنیت این باغ ویلا بسیار بالاست و مناسب جهت تعطیلات آخر هفته میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم دارای 280 متر ویلای لوکس و زیبا به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که با استفاده از طرح فلت طراحی شده است و به صورت فرنیش واگذار میگردد.محوطه سازی این باغ ویلا فوق العاده رویایی است که با استفاده از درختان تنومند و سر به فلک کشیده طراحی شده است.

نورپردازی رویایی با نمایی فوق العاده در شب از دیگر مزایای این باغ ویلاست این باغ ویلا دارای استخری رو باز و مجهز به سیستم گرمایشی و تصفیه خانه میباشد.انشعابات به صورت  کامل و قانونی هستند.این باغ ویلا دارای سند شش دانگ به همراه نامه تغییر کاربری از جهاد و پایانکار شهرداری میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

1000 متر باغ ویلا در منطقه باغ ویلایی لم آباد ملارد که دارای 150 متر ویلای لوکس و نوساز دو خوابه میباشد.محوطه سازی و نورپردازی و گلکاری دلنشین و زیباآلاچیق در مجاورت استخر به همراه باربیکیو واقع در منطقه باغ ویلا یی با امنیت بسیار بالا که در فاصله 30 دقیقه ای تهران میباشد.

درختان مثمر میوه به همراه آب سهمیه کشاورزی40 متر سرایداری و نگهبانیدیوارهای داخلی تمام سنگ کابینت MDF و سرامیک درجه 1از دیگر مزایای این باغ ویلاست.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی


3000 متر باغ ویلا در ملارد منطقه قشلاق که دارای 600 متر ویلا لوکس و فرنیش به همراه 3 اتاق خواب به صورت مستر میباشد. محوطه سازی باغ ویلا بسیار زیبا و دلنشین که بر گرفته از فضای سبز و درختان کهن و سر به فلک کشیده میباشد.نورپردازی رویایی با نمایی فوق العاده در شب که به صورت حرفه ای مهندسی شده است.تمامی انشعابات به صورت کامل و قانونی صورت گرفته اند. دارای سند شش دانگ به همراه پایان کار شهرداری.
استخر این باغ ویلا با تاسیسات کامل با قابلیت استفاده در چهار فصل سال آلاچیق در فضای باغ در جوار استخر یک حلقه چاه نیمه عمیق و فعال پارکینگ مسقف تا گنجایش سه ماشین چمن آرایی و گل آراییبرکه نیلوفر آبی در قسمت باغ اتاق پرندگان دارای 60 متر سرایداری و نگهبانی داخل مجموعه ویلایی با امنیت مثال زدنی میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

ساخت آبنمای سنگی در باغ ویلا

برای ساخت آبشار و یا آبنمای سنگی در محوطه باغ ویلا و حیاط منزل خود باید دو نکته مهم را در نظر بگیرید، اول این که استخری که در آن آب ریخته می شود و در مرحله دوم خود آبشار می باشد. 

ارتفاع و اندازه مناسب آبنمای سنگی

در محوطه های باز و امکان عمومی آبشارها در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته و طراحی می شوند، اما برای محوطه حیاط باید متراژ آن را در نظر بگیرید و مطابق آن اندازه آبشار را مشخص نمایید.

آبشار ساخته شده در محوطه شما نقش یک نقطه کانونی را ایفا میکند در نتیجه در ساخت آن باید به ارتفاع و اندازه دقیق، دقت کنیم تا زیبایی محوطه را چندین برابر سازد، برای حیاط های کوچک و یا محوطه باغ ویلاهایی با متراژ پایین آبشارهایی با ارتفاع پایین مناسب می باشند. در محوطه های کوچک صدای ملایم آب بسیار آرام بخش می باشد. همچنین هرچه ارتفاع بیشتر باشد حوضچه زیر آبشار باید عمیق تر و بزرگ تر باشد، به همان نسبت مصالح بیش تر با هزینه های بیشتری برای ساخت نیازتان می شود.در سال های اخیر در منطقه محمدشهر کرج باغ ویلاهای بسیار زیبایی ساخته شده است که با استفاده از آبشار و آبنماهای فوق العاده رویایی محوطه سازی شده اند که میتوانید در لیست باغ ویلاهای املاک پدر مشاهده نمایید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت آبشار سنگی:

مهم ترین وسایل برای ساخت آبشار سنگی ، تهیه پمپ آب، چاه فاضلاب و لوله می باشد. بهتر است حوضچه آبریز آبشار را به مسیر فاضلاب وصل کنید تا در صورت نیاز راحت تر تمیز شود. اغلب صاحبان  باغ ویلا در شهریار به دلیل آب و هوای مطبوع این منطقه تمایل دارند که از آبشار های سنگی در باغ ویلای خود استفاده کنند.  

  1. پمپ شناور: برای یک آبشار کوچک ، یک پمپ شناور آب با قدرت 12 گیگاهرتزی مناسب می باشد این پمپ دوازده گالن آب را در یک ساعت به چرخش در می آورد.
  2. سنگ: یکی از مصالح هایی که برای ساخت می توانید از طبیعت با اندازه و اشکال مختلف تهیه کنید سنگ می باشد.
  3. بند پلاستیکی و یا چرمی: برای بستن و ثابت کردن سنگ ها روی یکدیگر
  4. لوله آب: برای یک پمپ آب 12گیگا هرتزی لوله آب با قطر 3 تا 4سانتی متر مناسب است.
  5. شن و ماسه و بیل 
  •  ساخت حوضچه آبریز آبنما

در ابتدا تمام علف های هرز را از محوطه باغ ویلا جدا کنید و طرحی که در ذهنتان می باشد را با یک چوب بکشید، سپس اقدام به کندن حوضچه آبریز نمایید و حتما یک عمق مناسب را ایجاد کنید و در صورت افزایش عمق می توانید با شن آن را پر کنید. برای جلوگیری از حل شدن خاک در آب بهتر است کف و دیواره های حوضچه را با سیمان،کاشی و یا سنگ بپوشانید.

  • ساخت آبشار سنگی برای حیاط

  1. سنگ های آبریز: این دسته از سنگ ها آب را به صورت مستقیم هدایت کرده و در داخل حوضچه می ریزند به همین دلیل باید مسطح باشند و لبه های تیز تری داشته باشند.
  2.  سنگ های تزیینی: سنگ های تزیینی را باید طبق طرح و شکل مورد نظر خود بچینید و با بندهای چرمی ببندید. برای پوشاندن بندهای چرمی باید از سنگ های کوچک تر و خاص تر استفاده کنید و قبل از چیدن سنگ ها باید پمپ و لوله آب را جا گذاری کنید. 
  3.  سایر سنگ ها: دسته سوم از سنگ ها، ساختار اصلی آبشار را تشکیل می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

داربست باغی برای تزئین دیوار باغ و حیاط

داربست باغی در محوطه باغ ویلا و ساختمان شما نقش یک تقسیم کننده را دارد که یک نقطه کانونی را به وجود می آورد و شما با استفاده از امکانات و وسایل ساده از جمله چوب و فلز با هزینه پایین می توانید یک داربست  باغی برای  باغ ویلا و نمای ساختمان  خود فراهم کنید و زیبایی آن را دو چندان نمایید.

  • در دکوراسیون باغ خود فضاهای رویش گیاهان را افزایش دهید.

ایجاد باغ داربستی در دکوراسیون فضای بیرونی باغ و منزل شما به رشد بیشتر گیاهان کمک می کند و با ایده های مناسب می توانید زمینه رویش گیاهانی از جمله: گل یاس معطر، تمشک، مو و رزهای وحشی و ... را بدون در نظر گرفتن فضای طبقه ای افزایش دهید.

  • از گیاهان بالارونده در محوطه باغ خود استفاده کنید.

با استفاده از باغ داربستی می توانید نقطه کانونی زیبا و دلنشینی را برای حیاط و باغ ویلای خود در شهریار فراهم کنید تا به این وسیله توجه و نگاه را به سوی داربست های فلزی و سیم های معمولی محدود کنید . همچنین می توانید برای این کار، از پوششی از جنس روی استفاده کنید و قابی برای داربست خود آماده کنید در واقع  داربست به عنوان یک قاب عکس عمل کرده و در زیباتر نشان دادن فضای سبز شما نقش موثری داشته باشد.

  •  دیوارهای زشت محوطه خود را بپوشانید.

برای پوشاندن سیم هایی که روی دیوار محوطه باغ ویلا ی شما وجود دارد می توانید برای رفع این مشکل از تاک و گیاهان مناسب استفاده کنید و یک پوشش سبز و زیبا به فضای بیرونی خود ترتیب دهید.

  •  دیوارهای ساختمان خود را بدون ایجاد محدودیت پوشش دهید.

با استفاده از گل های انگور و تاک، نمایی شیک و خیره کننده به باغ خود در ملارد وارد کنید ولی باید توجه فرمایید که گیاهان بالا رونده ای مانند پیچ گلیسین و پیچ اناری به دلیل رشد بسیار زیاد می توانند به نمای بیرونی شما آسیب بزند در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از مجموعه داربست هایی استفاده کنید که کمی با اصل دیواره ساختمان شما فاصله داشته باشند.

گیاهان و گل رزهای بالارونده و کلماتیس بدون داربست هم می توانند رشد کنند و می توانید از داربست هایی برای بالای پنجره خود استفاده کنید تا گیاهان بالارونده به نوعی حکم قاب و سایبان را برایتان ایجاد کنند.

  •  حریم خصوصی خود را با ایجاد باغ داربستی افزایش دهید.

از مسائل مهمی که باید در زمان انتخاب داربست در نظر بگیرید حریم خصوصی و درجه حفاظت می باشد در واقع شما می توانید به وسیله داربست باغی حریم خصوصی خود را افزایش دهید . وجود دسته و مجموعه ای از سیم های متصل به یکدیگر در نمای ساختمان شما، حریم خصوصیتان  را حفظ نمی کند در صورتی که شما می توانید با کمک داربست های باغی حریم خصوصی و امنیت خود را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شریفی

 طراحی خانه چوبی

یک خانه چوبی در محوطه باغ ویلا می تواند زیبایی آن را دو چندان کند و امروزه بیشتر افراد در باغ ویلای خود اقدام به ساخت آن می کنند. یکی از مزیت های آن تنوع در انتخاب طرح و چوب می باشد و شما می توانید طرح های مختلفی را برای چینش افق نمای خانه چوبی و عمودی خود انتخاب کنید.

مزایای ساخت خانه چوبی:

  1. کاهش آلودگی هوا
  2. عمر طولانی 
  3. افزایش ایمنی در کار
  4. سازگاری با شرایط آب و هوای مختلف 
  5. مقاوم در برابر زلزله و سبک
  6. عایق بندی و کاهش مصرف انرژی
  7. استفاده از نیروی کار حرفه ای
  8. افزایش کنترل کیفیت در کارخانه و صنعتی سازی
  9. سرعت در ساخت و ساز و بازگشت سریع سرمایه
  10. کاهش اثرات منفی الکترومغناطیس بر انسان

معایب ساخت خانه چوبی:

اگر به دنبال ساخت خانه ی چوبی در باغ ویلا ی خود در مناطقی هم چون شهریار و ملارد که دارای آب و هوای غیر قابل پیش بینی می باشند هستید باید نسبت به معایب این خانه های چوبی آگاه باشید.

چوب ها به راحتی می سوزند و دچار خش می شوند و همچنین در خانه هایی که دارای سیستم گرمایشی می باشند خانه های چوبی تاب بر می دارند و اندازه آن ها تغییر می کند پس بهتر است چوب هایی که مقاومت بیشتری دارند خریداری فرمایید. یکی از مهمترین معایب، مقاومت پایین در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد و باید همیشه با مواد پایدار کننده سطح آن را پوشش داد تا مقاومتش در برابر آب بالا رود و معایب دیگر از جمله:

  1. ضعف اتصال 
  2. چین خوردگی و کج شدن چوب 
  3. شکستگی
  4. مقاومت پایین در برابر حمله موجودات زنده
  5. سنگینی چوب نسبت به مواد پلیمری و مصنوعی
  6. عدم امکان استفاده مجدد به شکل اولیه

مناسب ترین چوب برای خانه های چوبی

یکی از بهترین چوب ها برای نمای خانه چوبی در باغ ویلا ، درخت سرو می باشد که دارای یک نوار دو بعدی است که به 6 یا 8 قسمت متصل می باشد. یکی دیگر از چوب ها که به نمای چوب روستایی معروف می باشد دارای شیارهای عرضی است و بر بدنه آن هاشورهایی وجود دارد. نوع دیگری از چوب های مورد استفاده در نمای خانه چوبی به شکلی است که لبه های چوب ها بر روی هم قرار می گیرد.
 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 ارديبهشت 1397 | نظرات ()